«ویچر ۳» در رایانه‌های شخصی “قطعا” بهتر از دیگر پلتفرم‌ها خواهد بود
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : سه شنبه 24 بهمن 1391
نویسنده : داني

به نظر شما وقتی قرار است قسمت سوم از سری بازی‌های ویچر، در آینده‌ای نزدیک مثلا ۲۰۱۴ برای رایانه‌های شخصی، و کنسول‌های آن زمان عرضه شود؛ در کدام پلتفرم از گرافیک بهتری برخوردار است؟ نظر شما را کنار می‌گذاریم، چون سازنده‌ی بازی به این سوال پاسخ داده است.

“CD Projekt Red” استودیوی لهستانی سازنده‌ی این بازی، در اکانت رسمی توئیتر خود در پاسخ به سوال یکی از طرفداران که پرسیده بود کدام یک از کنسول‌های نسل بعد را بخرد تا بهترین تجربه را از بازی داشته باشد، پاسخ شنید:

“رایانه‌ی شخصی”

و این سازنده افزود:

“یک رایانه‌ی شخصی مناسب برای بازی ندارید؟ خب ما امیدواریم از نسخه‌ی کنسولی هم لذت ببرید!”

این بازی که به طور رسمی هفته‌ی گذشته رونمایی شد و قرار است و برای رایانه‌های شخصی و هر کنسول قدرتمندی که در آن زمان موجود باشد عرضه شود، این بازی در سال ۲۰۱۴ به بازار خواهد آمد.

طبق اطلاعات به دست آمده، «گرالت» ستاره‌ی بازی‌های سری باز خواهد گشت و در دنییایی که ۳۰ برابر بزرگ‌تر از قبل و ۲۰ درصد بزرگ‌تر از اسکایریم است به ماجراجویی خواهد پرداخت. این بازی در واقع قرار است یک بازی کاملا دنیای باز باشد. و طبق گزارش گیم‌اینفورمر، از چپترهای داستانی و صفحه‌های بارگزاری به لطف موتور پایه‌ی جدید “RED Engine 3″ خبری نخواهد بود.

«ویچر ۲» برای رایانه‌های شخصی و مدتی بعد برای کنسول مایکروسافت عرضه شد، اما برای پلی‌استیشن ۳ منتشر نگردید. آیا این اتفاق برای نسل بعد هم تکرار می‌شود؟

منبع:dbazinews.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي ها
برچسب‌ها: اخبارجديدبازي ها
آخرین مطالب